دندان عقل
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


دندان عقل

https://th.bing.com/th/id/OIP.V5lVEESCv2G3ISHqywA5fwHaE8?pid=ImgDet&rs=1

دندان عقل

دندان عقل ، دندان عقل بین 18 تا 25 سالگی دیده می شود. آنها دندانهای عقب در دهان هستند. این یک وضعیت بسیار دردناک است. باعث سردرد می شوند. اکثر دندانپزشکان می گویند که این دندان ها باید کشیده شوند. اگر دندان عقل با دندان دیگر تماس نداشته باشد و باعث کوتاه شدن فضا نشود ، ممکن است کشیدن دندان ضروری نباشد ، اما این یک بیماری نادر است.

 

چرا دندان های عقل باید کشیده شوند

پوسیدگی: اگر بزاق ، بقایای غذا و باکتری ها در حفره لثه در حین تلاش برای بیرون آمدن دندان جمع شوند ، ممکن است پوسیدگی دندان رخ دهد. دندان پوسیده پوسیدگی سایر دندانها را دارد. در این موارد باعث درد می شود.

درد فشاری: هنگامی که دندان می خواهد بیرون بیاید ، به دندان عقل فشار می آورد و باعث فشار در آن نواحی و آسیب به دندان مجاور می شود.

آبسه لثه: ایجاد آبسه در لثه از عفونت های دهان.

دلایل مربوط به پروتز: اگر قرار است پروتز داشته باشیم ، باید فکر کنیم دندان عقل خود را برداشته ایم ، با این تصور که ممکن است دندان عقل بیرون بیاید. زیرا عموماً از دندان عقل به عنوان پروتز استفاده نمی شود.

دندان عقل چه زمانی باید کشیده شود؟

 

در واقع چنین زمانی وجود ندارد. فقط پزشکان توصیه هایی برای بهبود سریع و بدون مشکل ما دارند. پزشکان می گویند بهتر است بین 20 تا 30 سالگی دندان عقل خود را برداریم. در سنین بالاتر ، رویه هایی که باید روی دندان ها انجام شود دشوارتر می شود ، دوره بهبود طولانی می شود و این دوره دشوارتر است.

 

مراقبت از دهان بعد از کشیدن دندان عقل

 

نباید با دندان کشیده بازی کرد. در غیر این صورت ، باعث درد ، عفونت و خونریزی می شوید. ما نباید در کنار دندان عقل که یک روز کشیده شده چیزی بخوریم و از طرف دیگر آن استفاده کنیم. سیگار کشیدن نباید به مدت یک روز مجاز باشد ، زیرا سیگار کشیدن خونریزی را شدید می کند و از ترمیم آن جلوگیری می کند. تف نباید انجام شود زیرا لخته جابجا می شود و خونریزی متوقف نمی شود. خونریزی باید دائماً کنترل شود. خوب است بعد از یک روز با آب نمک غرغره کنید. لازم است حداقل 2 بار در روز ، صبح و عصر مسواک بزنیم و بعد از مسواک زدن ، دهانشویه باید با دهانشویه های ضد عفونی کننده انجام شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دندان عقل, کشیدن دندان عقل, جراحی, دندانپزشکی,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : یک شنبه 14 شهريور 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.